021-22357349

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج لیزری خود را چگونه انجام دهیم؟

کارتریج دارای مواد مصرفی است که با چاپ بر روی تعداد مشخصی کاغذ به پایان می رسد. پر کردن مجدد تونر کارتریج را شارژ کارتریج گویند. شارژ کارتریج لیزری اگر به صورت استاندارد و با تونر مرغوب صورت پذیرد هیچ گونه آسیبی به دستگاه وارد نمی شود. ماشین های اداری پایتخت با سابقه چندین ساله در زمینه فروش و تعمیر پرینتر، شارژ کارتریج، فروش کارتریج و ماشین های اداری با استفاده از بالاترین کیفیت و مرغوب ترین مواد مصرفی در خدمت شما مشتریان عزیز است.

اگر شما هم برای شارژ کارتریج لیزری خود دچار مشکل شده اید و به دنبال مجموعه ای مطمئن برای شارژ کارتریج های خود هستید پیشنهاد ما ماشین های اداری پایتخت است. این مجموعه با سابقه بیش از 7 سال در این زمنیه بهترین گزینه برای شما است. این مجموعه با استفاده از بهترین کیفیت مواد مصرفی و قطعات در خدمت شما مشتریان عزیز است. برای اینکه بتوانید آشنایی بیشتری با نحوه شارژ کارتریج پیدا کنید کافی است وارد این لینک شوید.

آیا همیشه کارتریج نیاز به شارژ دارد؟

برخی مواقع کارتریج کل صفحه را کمرنگ پرینت می گیرد در این صورت این مشکل فقط شارژ نیست و ممکن است به برخی از قطعات کارتریج آسیب وارد شده باشد. اگر کارتریج شما نیاز به شارژ داشته باشد باید قسمتی از صفحه ایی که پرینت گرفته اید کمرنگ شده باشد و یا قسمتی از چاپ دچار افت کیفیت شده باشد در این حالت کارتریج شما نیاز به شارژ دارد.

ماشین های اداری پایتخت با ارسال تکنسین معتمد خود به محل شما و بررسی کارتریج های شما مشاوره کافی را در مورد شارژ کارتریج و تعویض قطعات و احتمال به صرفه نبودن شارژ آ خواهد داد. برای این امر فقط کافی است با ماشین های اداری پایتخت تماس گرفته و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کمتر از 2 ساعت با شما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را صورت دهند.

چرا پایتخت؟

همانطور در بالا گفته شد این کیفیت بالای خدمات اولویت اصلی این مجموعه است. شارژ کارتریج لیزری کاری تخصصی است که در این مجموعه صورت می پذیرد. مشتریان به دنبال مجموعه ایی هستند تا با خیال آسوده بتوانند این نیاز خدماتی خود را بر طرف کنند. در ادامه نکاتی را بیان می کنیم تا متوجه شوید که چرا ماشین های اداری پایتخت بهترین گزینه برای رفع نیاز خدمات شما است.

کیفیت

کیفیت بالای شارژ کارتریج لیزری را از پایتخت بخواهید. انتظار اینکه خدمات شما با بهترین کیفیت صورت پذیرد وظیفه ماست. گروه پایتخت با استفاده از بالا ترین کیفیت مواد  و قطعات مصرفی مانند تونر، درام، مگنت، فوم و … سعی در ارائه بالاترین کیفیت چاپ کارتریج های شما دارد. مشتریان می توانند با خیالی آسوده به این گروه اطمینان کنند و کیفیت این مجموعه را با مجموعه دیگر مقایسه کنند. بزودی در می یابید پایتخت بهترین گزینه برای شما است.

درام
درام

تست کارتریج

کیفیت چاپ بالا دغدغه تمامی مشتریان پس از شارژ کارتریج است. مشتری انتظار دارد کارتریجی را که شارژ می کند با کمترین میزان افت کیفیت دریافت کند. ماشین های اداری پایتخت سعی بر این دارد تا کارتریج های مشتریان خود را در حضور خودشان تست کرده تا دیگر نگران کیفیت چاپ آن ها نباشند و با خیال آسوده بتوانند از آن استفاده کنند.

هر کارتریج چند باز شارژ می گردد؟

معمولا کارتریج های اورجینال عمر بی نهایت دارند. یعنی اگر کارتریج ضریه، تکان شدید نخورد و یا نشکند مادام العمر کار می کند. گاهی اوقات با شارژ کارتریج های اورجینال کیفیت کاهش می یابد و باید با تعویض قطعات مصرفی مانند درام، مگنت، فوم و…  کیفیت آن را تقویت کرد. اما کارتریج های غیر اورجینال معمولا 2 تا سه بار شارژ می شوند و تعویض چند قطعه روی آن صرفه اقتصادی ندارد.

ماشین های اداری پایتخت با داشتن تکنسین های مجرب قبل از شارژ کارتریج شرایطکارتریج را برسی می کنند و شرایط و احتمال ضعف قطعات را به مشتری بیان می کنند و سپس اقدام به شارژ می کنند. برای اقدام جهت پرکردن کارتریج خود و گرفتن مشاوره کافی است با ماشین های اداری پایتخت تماس حاصل کنید و یا از طریق تکمیل فرم درخواست خدمات این مجموعه را در جریان بگذارید ا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

شارژ کارتریج
شارژ کارتریج

شارژ کارتریج در محل

گاهی اوقات مشتری به علت نداشتن وقت کافی، ترافیک، آلودگی هوا و …  می خواهد نیاز خود را در محل خود برطرف کند. گروه پایتخت با استفاده از متخصصین مجرب بهترین گزینه برای شما باشد. این مجموعه با ارسال تکنسین خود در محل شما تلاش بر این دارد در اسرع وقت نیازهای خدماتی شما را بر طرف کند.

خدمات در محل
خدمات در محل

قیمت مناسب

دیگر نگران قیمت نباشید!!!! این مجموعه این تضمین را می دهد که مناسب ترین قیمت ها را برای خدمات با کیفیت خود ارائه می دهد. گاهی اوقات رقبای ما با سو استفاده کردن از مشتری قیمت های نا عادلانه را ارائه می دهند که دیگر همچین اتفاقی در ماشین های اداری پایتخت رخ نمی دهد.

پودر یا تونر ساخت کشور های چین و کره است. کیفیت پودر در قیمت نهایی شارژ کارتریج تاثیر بسزایی دارد. برخی از شرکت های شاغل در زمینه شارژ کارتریج با دانستن این موضوع قیمت قیمت شارژ را به چالش کشیده اند. مشتری که از این مطلب با خبر نیست و اجازه کم کاری این شرکت های کم کار را می دهد و در آخر باعث صرف هزینه های گزاف و خسارت به پرینتر و کارتریج می شوند.

قیمت شارژ کارتریج تحت تاثیر برند، مدل و نوع کیفیت قطعات مصرفی آن می باشد برای دریافت قیمت و مشاوره فقط کافی است با ماشین های اداری پایتخت تماس حاصل کنید. رسالت ماشین های اداری پایتخت کسب رضایت مشتری است. بنابراین این مجموعه با ارائه خدمات عالی در حین قیمت مناسب سعی در تحقق این هدف دارد.

لازم به ذکر است برخی از رقبای سودجو با استفاده  از تونر نامناسب و قیمت به ظاهر پایین تر در دراز مدت به پرینتر و کارتریج پرینترتان آسیب جدی وارد می کنند. همچنین کم کاری برخی از این رقیبان باعث سو استفاده از مشتری می گردد که این امر خط قرمز ماشین های اداری پایتخت محسوب می شود. این کم کاری شامل ریختن پودر نامناسب، تعویض غیر ضروری قطعات، کم رختن تونر و… است.

راه های ارتباط با پایتخت

شما از دو طریق می توانید با ماشین های اداری پایتخت در ارتباط باشید. راه اول ارتباط مستقیم که می توانید با ورود به صفحه تماس با ما و شماره گیری شماره های این مجموعه با ما در تماس باشید و یا با ورود به صفحه درخواست خدمات درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت تکنسین های ما با شما تماس بگیرند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

enemad-logo